Regulamin gabinetu
Postanowienia ogólne
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług medycznych świadczonych w DOKTOR ANNA BUTOWSKA Sp. z o.o. Sp. komandytowa z siedzibą w Gdańsku, ul. Chmielna 71B/3, 80-748 Gdańsk, zwanej dalej „Kliniką”. Wszyscy klienci Kliniki mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do zabiegu medycznego, zwanego dalej „zabiegiem”. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.
Klienci
Klientem Kliniki może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Kliniki może żądać stosownej zgody lub jej potwierdzenia oraz odmówić wykonania zabiegu w przypadku jej braku.
Pracownicy
Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni oraz posiadają wymagane certyfikaty i atesty. Przed przystąpieniem do zabiegu pracownik zobowiązany jest do zachowania standardów higieny, dezynfekcji oraz sterylizacji narzędzi. Pracownicy Kliniki przestrzegają przepisów BHP i ppoż.
Higiena i bezpieczeństwo
Powierzchnie oraz narzędzia używane w Klinice są regularnie dezynfekowane. Pracownicy poddają się okresowym badaniom zdrowotnym. W przypadku zranienia Klienta zabieg jest natychmiastowo przerywany, a miejsce urazu dezynfekowane i zabezpieczane. Zabieg może być kontynuowany w uzgodnionym terminie.
Płatności
Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi. Cennik dostępny jest w Klinice oraz na stronie internetowej.
Akceptowane formy płatności: gotówka, karta, przelew.
Promocje mogą być obwarowane dodatkowymi zasadami.
Odpowiedzialność
Klienci odpowiadają za uszkodzenia wyposażenia Kliniki.
Klinika nie odpowiada za rzeczy pozostawione poza miejscami do tego przeznaczonymi. Klinika ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie zabiegu przez Pracowników. Niezastosowanie się Klienta do Regulaminu zwalnia Klinikę z odpowiedzialności.
Rezerwacje
Rezerwacji można dokonać telefonicznie, osobiście lub online.
W przypadku spóźnienia się Klienta zabieg może zostać skrócony lub pominięte zostaną niektóre etapy bez zmniejszenia ceny.
Klinika może odwołać termin zabiegu na 12 godzin przed jego realizacją i ustalić nowy termin.
Reklamacje
Reklamacje można składać w terminie 7 dni od zabiegu, osobiście, listownie lub mailowo. Wymagana jest dokumentacja potwierdzająca wykonanie zabiegu. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
W przypadku uznania reklamacji, Klient może skorzystać z zabiegu korygującego.
Zwroty voucherów
Voucher zakupiony w Klinice nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Można go wymienić na inny zabieg lub użyć na poczet droższego zabiegu. Voucher po terminie ważności nie podlega realizacji.
Pozostałe postanowienia
Na terenie Kliniki obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu i używek. Wprowadzanie zwierząt do Kliniki jest zabronione.
Postanowienia końcowe
Regulamin oraz cennik dostępne są w Klinice i na stronie internetowej. Klinika zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu.
Spory wynikające ze świadczonych usług będą rozwiązywane polubownie.